Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Τεστ Προσωπικότητας (Εννεάγραμμα)

Θα σας παραθέσουμε ένα ερωτηματολόγιο που βασίζεται πάνω στο Εννεάγραμμα. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα δώσετε, θα καταταγείτε σε μια από τις εννέα κατηγορίες προσωπικότητας. Η φιλοσοφία του εννεαγράμματος βασίζεται στις θεωρίες που διατύπωσε ο Ελληνοαρμένιος φιλόσοφος Γεώργιος Γκουρτζίεφ. Το σχήμα του εννεαγράμματος είναι ένας κύκλος μέσα στον οποίο βρίσκονται εννέα γραμμές. Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε έναν τύπο προσωπικότητας.

Τη δεκαετία του ’60 ο Όσκαρ Ικάζο συσχέτισε το σύμβολο του εννεαγράμματος με ένα σύστημα αυτοαξιολόγησης.  Ο Ικάζο πίστευε ότι η πεμπτουσία του ανθρώπου έγκειται πάντα σε μια από αυτές τις εννέα κατηγορίες προσωπικότητας  και ότι αν κατανοήσει κανείς τη βαθύτερη ουσία του, αν δηλαδή κατανοήσει τον πυρήνα της ψυχής του, θα μπορέσει να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του, να επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες του και να βελτιώσει τη ζωή του. Τα επόμενα χρόνια το εννεάγραμμα υιοθετήθηκε από πολλούς ψυχολόγους και ψυχοθεραπευτές.

Αν θέλετε να το δοκιμάσετε, θα πρέπει απλά να απαντήσετε στις ερωτήσεις που ακολουθούν, με βάση το ποια απάντηση περιγράφει καλύτερα το πώς αισθάνεστε συνήθως στη ζωή σας και όχι με βάση περιστασιακά συναισθήματα. Σημειώστε σε ένα χαρτί το γράμμα της κάθε απάντησης και στο τέλος, ανάλογα με το ποιο γράμμα είναι αυτό που εμφανίζεται περισσότερες φορές, θα τοποθετηθείτε σε έναν από τους εννέα τύπους προσωπικότητας.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΥΣΗ ΣΑΣ;
1. Θεωρώ τον εαυτό μου: 
Ε ρομαντικό και διαισθητικό
 
Β ρεαλιστή και προσγειωμένο
2. Προσπαθώ να: 
Ζ αντιμετωπίζω τις συγκρούσεις
 
Α αποφεύγω τις συγκρούσεις
3. Συνήθως είμαι: 
Γ διπλωμάτης, χαριτωμένος και φιλόδοξος
 
Δ ευθύς, τυπικός και ιδεαλιστής
4. Έχω την τάση να είμαι: 
Η συγκεντρωμένος και επίμονος
 
Θ αυθόρμητος και πρόσχαρος
5. Είμαι: 
ΣΤ φιλόξενος άνθρωπος και μου αρέσει να καλωσορίζω νέους φίλους στη ζωή μου
 
Ε κλειστό άτομο και δεν κάνω εύκολα παρέες
6. Μου είναι: 
Β δύσκολο να χαλαρώσω και να πάψω να ανησυχώ για πιθανά προβλήματα
 
Α δύσκολο να ασχοληθώ με πιθανά προβλήματα
7. Είμαι περισσότερο: 
Ζ τύπος της πιάτσας που ξέρει να επιβιώνει
 
Δ ένας ονειροπαρμένος ιδεαλιστής
8. Είμαι άνθρωπος που συνήθως: 
ΣΤ μου αρέσει να δείχνω στοργή στους ανθρώπους
 
Η προτιμώ να κρατάω τις αποστάσεις μου από τους άλλους
9. Όταν βιώνω μια καινούργια εμπειρία, συνήθως αναρωτιέμαι αν θα: 
Γ μου χρησιμεύσει σε κάτι
 
Θ αν θα μου είναι ευχάριστη
 
10. Έχω την τάση να εστιάζω υπερβολικά:
 
Ε στον εαυτό μου
 
Α στους άλλους
11. Αρκετοί έχουν βασιστεί στη: 
Η διαίσθηση και τις γνώσεις μου
 
Ζ δύναμη και την αποφασιστικότητά μου
12. Έχω αντιληφθεί ότι νιώθω: 
Β αβεβαιότητα για τον εαυτό μου
 
Δ σιγουριά για τον εαυτό μου
13. Για εμένα έχουν περισσότερη σημασία: 
ΣΤ οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους παρά η εκπλήρωση των φιλοδοξιών
 
Γ η εκπλήρωση των φιλοδοξιών παρά οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους
14. Τις περισσότερες φορές: 
Ε δεν κατορθώνω να εκφράσω με σαφήνεια αυτά που θέλω και νιώθω
 
Θ είμαι ευθύς στα λόγια μου - λέω αυτά που οι άλλοι δεν έχουν το θάρρος να πουν
15. Μου είναι δύσκολο να: 
Η σταματήσω να σκέφτομαι τις εναλλακτικές και να καταλήξω σε μια οριστική απόφαση
 
Δ να χαλαρώσω και να αντιμετωπίσω με ευελιξία τις περιστάσεις
16. Έχω την τάση να λειτουργώ: 
Β με δισταγμό και χρονοτριβή
 
Ζ με τόλμη και αποφασιστικότητα
17. Η: 
Α απροθυμία μου να συνάπτω στενές σχέσεις μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα με τον κόσμο
 
ΣΤ προθυμία μου να επιτρέπω στους άλλους να εξαρτώνται από εμένα μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα με τον κόσμο
18. Συνήθως: 
Γ κατορθώνω να παραμερίζω τα συναισθήματά μου για να φέρω εις πέρας το έργο μου
 
Ε πρέπει να ξεδιαλύνω τα συναισθήματά μου για να μπορέσω να δράσω
19. Γενικά είμαι: 
Β μεθοδικός και προσεκτικός
 
Θ περιπετειώδης και ριψοκίνδυνος
20. Θεωρώ τον εαυτό μου: 
ΣΤ άτομο, που απολαμβάνει την παρέα των άλλων
 
Δ σοβαρό και συγκρατημένο άτομο, που βρίσκει λύσεις μέσα από τη συζήτηση
21. Συχνά αισθάνομαι την ανάγκη να: 
Ζ είμαι ένας βράχος αντοχής
 
Γ να αποδίδω στην εντέλεια
22. Με ενδιαφέρει να: 
Η κάνω δύσκολες ερωτήσεις και να διατηρώ την ανεξαρτησία μου
 
Α να διατηρώ την πνευματική μου γαλήνη
23. Είμαι σχετικά: 
Β κυνικός και σκεπτικιστής
 
ΣΤ ευαίσθητος και αισθηματίας
24. Συχνά ανησυχώ ότι: 
Θ επαναπαύομαι σε αυτά που έχω και χάνω τα καλύτερα
 
Ζ αν ρίξω τις άμυνές μου, κάποιος θα με εκμεταλλευτεί
25. Η συνήθειά μου να: 
Ε μην παίρνω θέση, ενοχλεί τους άλλους
 
Δ λέω στους άλλους τι να κάνουν τους ενοχλεί
26. Πολλές φορές νιώθω άγχος: 
Α όταν γύρω μου επικρατεί ενθουσιασμός και αναστάτωση
 
Θ όταν γύρω μου δεν επικρατεί ενθουσιασμός και αναστάτωση
27. Είμαι άνθρωπος που: 
Β εξαρτώμαι από τους φίλους μου κι εκείνοι ξέρουν ότι μπορούν να βασίζονται επάνω μου
 
Γ δεν εξαρτώμαι από κανέναν και τα βγάζω πέρα μόνος μου
28. Έχω την τάση να είμαι: 
Η αποστασιοποιημένος και απορροφημένος με τα δικά μου θέματα
 
Ε κυκλοθυμικός και εσωστρεφής
29. Μου αρέσει να: 
Ζ προκαλώ τους άλλους και να τους ταρακουνώ
 
ΣΤ προσφέρω ανακούφιση στους άλλους και να τους καθησυχάζω
30. Είμαι γενικά: 
Θ εξωστρεφής και κοινωνικός
 
Δ ειλικρινής και πειθαρχημένος
31. Θέλω να: 
Α εναρμονίζομαι με το σύνολο - νιώθω άβολα όταν ξεχωρίζω σε μια ομάδα ανθρώπων
 
Γ ξεχωρίζω από το σύνολο - νιώθω άβολα όταν δεν μπορώ να προβάλλω τον εαυτό μου
32. Θα έλεγα ότι: 
Η προτιμώ να νιώθω άνεση και ασφάλεια παρά να κυνηγάω τα όνειρά μου
 
Β η εκπλήρωση των ονείρων μου είναι πιο σημαντική για μένα από την άνεσή μου
33. Όταν έρχομαι σε διαφωνία με τους άλλους: 
Ε συνήθως υποχωρώ
 
Ζ σπάνια κάνω πίσω
34. Πολλές φορές στο παρελθόν: 
Α έχω υποχωρήσει πολύ εύκολα κι έχω αφήσει τους άλλους να με παρασύρουν
 
Δ έχω υπάρξει πολύ ξεροκέφαλος και απαιτητικός με τους άλλους
35. Οι άλλοι με εκτιμούν: 
Θ για το αδάμαστο πνεύμα μου και την εφευρετικότητά μου
 
ΣΤ για την αφοσίωση και την κατανόηση που δείχνω
36. Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας μου οφείλεται: 
Γ στο ταλέντο μου να κάνω θετική εντύπωση
 
Η στην καλή μου τύχη, αφού δεν ενδιαφέρθηκα ποτέ να καλλιεργήσω τις διαπροσωπικές μου σχέσεις
 





ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 
Μετρήστε τα γράμματα τα οποία επιλέξατε τις περισσότερες φορές και διαβάστε τις προσωπικότητες που αναφέρονται σε αυτά. Στη συνέχεια επιλέξτε αυτή που θεωρείτε ότι σας εκφράζει περισσότερο. Αυτός είναι ο τύπος της προσωπικότητάς σας. Αν δεν υπήρξε ισοπαλία μεταξύ δύο ή περισσότερων τύπων (με βάση τις απαντήσεις που δώσατε), τότε ακόμα καλύτερα.
Α = Μεταρρυθμιστής 
Β = Αρωγός
 
Γ = Αγωνιστής, Επιτυχημένος
Δ = Μοναδικός, Ατομιστής
 
Ε = Ερευνητής
 
ΣΤ = Πιστός, Αφοσιωμένος
 
Ζ = Ενθουσιώδης
 
Η = Ατρόμητος, Πολεμιστής, Αποφασιστικός
Θ = Ειρηνοποιός
 




ΟΙ 9 ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
Α) Μεταρρυθμιστής 
ΕΙΣΤΕ...πιστοί στις αρχές σας και ιδεαλιστές, ηθικοί και ευαίσθητοι, με έντονη αίσθηση του σωστού και του λάθους. Οργανωτικοί, πειθαρχημένοι και σχολαστικοί, προσπαθείτε πάντα να θέτετε τον πήχη ψηλά και να ζείτε με υψηλά πρότυπα.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να επιδιώκετε το τέλειο και συχνά ασκείτε έντονη κριτική στους άλλους. Επίσης συχνά εξοργίζεστε όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως τα θέλετε και γίνεστε ανυπόμονοι.
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...οξυδερκείς, συνετοί, ρεαλιστές και ευγενικοί. Αυτός ο τύπος προσωπικότητας χαρακτηρίζει επίσης τους ήρωες.
 
Β) Αρωγός 
ΕΙΣΤΕ...φιλικοί, συμπονετικοί, έντιμοι, γενναιόδωροι και καλόκαρδοι. Νιώθετε την παρόρμηση να πλησιάζετε τους άλλους καλοπροαίρετα.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να ολισθαίνετε συναισθηματικά, κάνοντας πράγματα μόνο και μόνο για να ευχαριστήσετε τους άλλους, παραγκωνίζοντας τις δικές σας επιθυμίες. Συχνά αυτό γίνεται επειδή έχετε ανάγκη να ξέρετε ότι κάποιοι σας έχουν ανάγκη.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...πρόθυμοι και αλτρουιστές, και αγαπάτε τους άλλους χωρίς να περιμένετε ανταπόδοση.
Γ) Αγωνιστής - Επιτυχημένος
ΕΙΣΤΕ...γοητευτικοί και αυτάρκεις. Χαρακτηρίζεστε από φιλοδοξία, σπιρτάδα και αυτοπεποίθηση. Συχνά δίνετε μεγάλη σημασία στην κοινωνική θέση και εμπνέεστε από υψηλούς στόχους.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να ασχολείστε πολύ με την εικόνα σας και με το ποια είναι η γνώμη που σχηματίζουν οι άλλοι για εσάς. Συχνά γίνεστε ανταγωνιστικοί και εργασιομανείς.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ικανοποιημένοι και αυθεντικοί, ένα πρότυπο μίμησης για τους άλλους.
Δ) Μοναδικός - Ατομιστής 
ΕΙΣΤΕ...ευαίσθητοι, ρομαντικοί, συγκρατημένοι, διορατικοί και ενδοσκοπικοί τύποι. Έχετε ειλικρινή συναισθήματα, αλλά συχνά τα κρατάτε για τον εαυτό σας.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε κυκλοθυμικοί και εγωιστές. Απομακρύνεστε από τους άλλους και κλείνεστε στον εαυτό σας όταν νιώθετε ευάλωτοι και ατελείς. Μπορεί επίσης να φτάνεστε στο σημείο της αυτο-λύπησης και να σας πιάνουν μελαγχολίες.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...γεμάτοι έμπνευση και δημιουργικότητα, ικανοί να ανανεώσετε τον εαυτό σας και να μάθετε από τις εμπειρίες του παρελθόντος.
Ε) Ερευνητής 
ΕΙΣΤΕ...διορατικοί, εγκεφαλικοί, εύστροφοι, ανήσυχοι και περίεργοι. Το πρωτοποριακό σας πνεύμα σας κάνει να καινοτομείτε, αφού είστε ικανοί να επικεντρώσετε την προσοχή σας στην υλοποίηση περίπλοκων ιδεών.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να χάνεστε στις σκέψεις σας και στα φανταστικά σας επιτεύγματα, με αποτέλεσμα να γίνεστε απόμακροι, αδιάφοροι με τους γύρω σας και συχνά να απομονώνεστε.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...οραματιστές, μπροστά από την εποχή σας και ικανοί να δείτε τον κόσμο με άλλα μάτια.
ΣΤ) Πιστός, Αφοσιωμένος 
ΕΙΣΤΕ... προσηλωμένοι, αποζητάτε την ασφάλεια, υπεύθυνοι, φιλόπονοι και αξιόπιστοι. Έχετε την ικανότητα να βρίσκετε λύσεις, αλλά και να προβλέπετε τα πιθανά προβλήματα. Διαπρέπετε στις συνεργασίες.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε αμυντικοί, να αγχώνεστε υπερβολικά και να παραπονιέστε για τις δυσκολίες. Συχνά βασανίζεστε από αμφιβολίες και καχυποψίες.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...αξιόπιστοι και έχετε την ικανότητα να εμψυχώνετε τους γύρω σας.
 
Ζ) Ενθουσιώδης 
ΕΙΣΤΕ...πολυάσχολοι και παραγωγικοί, αισιόδοξοι, εξωστρεφείς, ευέλικτοι και αυθόρμητοι. Λατρεύετε τις νέες, συναρπαστικές εμπειρίες.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να χρησιμοποιείτε τα πολύπλευρα ταλέντα σας με λάθος τρόπους , να φτάνετε στα άκρα, να γίνεστε απείθαρχοι και να αποδιοργανώνεστε. Η επιμονή σας να επιτύχετε τους στόχους σας μπορεί να σας εξαντλήσει.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ικανοποιημένοι με αυτά που κατορθώνετε, ευγνώμονες για όσα έχετε, και ικανοί να στρέψετε τα ταλέντα σας σε στόχους που αξίζει να κατακτήσετε.
 
Η) Ατρόμητος, Πολεμιστής, Αποφασιστικός
ΕΙΣΤΕ...δυνατοί, γεμάτοι αυτοπεποίθηση, σθένος και σιγουριά. Δεν συνηθίζετε να μασάτε τα λόγια σας, είστε εφευρετικοί και ικανοί να παίρνετε σοβαρές αποφάσεις.
 
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε εγωκεντρικοί και αυταρχικοί. Μερικές φορές προσπαθείτε να ελέγχετε τους γύρω σας, κάτι που μπορεί να σας φέρει σε σύγκρουση μαζί τους.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ακαταμάχητοι, και όταν χρησιμοποιείτε τα προσόντα σας για να βοηθήσετε τους άλλους, γίνεστε αισιόδοξοι και αποτελείτε πηγή έμπνευσης.
 
Θ) Ειρηνοποιός 
ΕΙΣΤΕ...πρόσχαροι, αυτάρκεις, δημιουργικοί, μετριόφρονες, έμπιστοι και σταθεροί.
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να διακατέχεστε από υπερβολική προθυμία να προσπαθείτε να ζήσετε αρμονικά με τους άλλους, για να μην ταράξετε το καλό κλίμα. Θέλετε να γίνουν όλα χωρίς συγκρούσεις. Συχνά εφησυχάζετε, απλοποιείτε τα προβλήματα και υποτιμάτε οτιδήποτε μπορεί να σας αναστατώσει.
 
ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ακατάβλητοι και ανοιχτόκαρδοι, κι έχετε την ικανότητα να φέρνετε κοντά τους ανθρώπους και να λύνετε τις διαφωνίες.
 

Ο βασικός τύπος της προσωπικότητάς σας μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε στη ζωή και αντιδράτε στις σχέσεις σας με τους άλλους ανθρώπους.



Αν δεν μπορέσατε να βρείτε ποιος ακριβώς τύπος είναι αυτός που σας αντιστοιχεί ή είστε μεταξύ δύο τύπων, ρίξτε μια ματιά και στο παρακάτω κείμενο, για να δείτε τι σας εκφράζει περισσότερο.

Οι βασικές επιθυμίες και οι βασικές φοβίες των 9 τύπων :

ΤΥΠΟΣ ΕΝΑ
Βασικός φόβος του Ένα, μήπως είναι κακός, ελαττωματικός, δόλιος διεφθαρμένος.
Βασική επιθυμία, να έχει αξίες, να είναι ολοκληρωμένος.

ΤΥΠΟΣ ΔΥΟ
Βασικός φόβος του Δύο, δεν τον αγαπούν και δεν τον θέλουν γι’ αυτό που είναι.
Βασική επιθυμία, να τον αγαπούν οι συνάνθρωποί του.

ΤΥΠΟΣ ΤΡΙΑ
Βασικός φόβος του Τρία, ότι είναι ανάξιος, ότι το μόνο που αξίζει σε αυτόν είναι τα κατορθώματα του.
Βασική επιθυμία, να αισθάνεται ότι έχει αξία, ότι είναι αποδεκτός και επιθυμητός από τους άλλους.

ΤΥΠΟΣ ΤΕΣΣΕΡΑ
Βασικός φόβος των Τέσσερα, ότι δεν διαθέτουν ταυτότητα και προσωπική αξία.
Βασική επιθυμία, να βρουν τον εαυτό τους και τη σπουδαιότητα τους, να δημιουργήσουν μια ταυτότητα μέσα από τα εσωτερικά τους βιώματα.

ΤΥΠΟΣ ΠΕΝΤΕ
Βασικός φόβος του Πέντε είναι να μην βρεθεί αβοήθητος, άχρηστος, ανίκανος να τα καταφέρει από υπερβολικές ευθύνες.
Βασική επιθυμία, να είναι άξιος και ικανός.

ΤΥΠΟΣ ΕΞΙ
Βασικός φόβος του Έξι, ότι δεν έχει καμία υποστήριξη και καθοδήγηση και ότι δεν είναι ικανός να επιβιώσει μόνος του.
Βασική επιθυμία, να βρει σιγουριά και στήριξη.

ΤΥΠΟΣ ΕΠΤΑ
 
Βασικός φόβος του Επτά, ότι θα στερηθεί και θα παγιδευτεί από το πόνο.
Βασική επιθυμία, να είναι χαρούμενοι, ικανοποιημένοι και να βρουν την πληρότητα.

ΤΥΠΟΣ ΟΚΤΩ
Βασικός φόβος των Οκτώ, μην τους πάρουν τον έλεγχο, ή μην τους βλάψουν οι άλλοι, φόβος της εισβολής.
Βασική επιθυμία, να προστατέψουν τον εαυτό τους, να αποφασίσουν μόνοι τους την πορεία στη ζωή.

ΤΥΠΟΣ ΕΝΝΕΑ
Βασικός φόβος του Εννέα, είναι της απώλειας και του αποχωρισμού, της εκμηδένισης.
Βασική επιθυμία, να διατηρήσουν την εσωτερική σταθερότητα και την ηρεμία του νου.

1 σχόλιο:

  1. http://www.johnleary.com/


    Sunday, September 7, 2014:

    Jesus said: “My people, I am warning you to be aware of New Age symbols that are coming into your churches. One of these symbols is an octagon shape which is used in enneagram workshops. Any prayer that is not focused on Me, should be discerned so you are not being distracted by the evil one. New Age teachings and symbols are focused on worshiping things, instead of Me. They focus on cosmic energy and any other power but from Me. When they call on Reiki healing, the devil can heal to some extent, and he can deceive you. Whenever you pray healing prayers, always invoke My Name, and you will have the proper source of My power, and not any evil power. The devil is very cunning and he plays with your curiosity, and Eastern transcendental meditation like yoga and such deities which you should avoid. These New Age teachings are being brought into My Church to divide it. So leave any churches that are contaminated with these evil influences. If you suspect any people who may be under evil influences, then you can pray your long St. Michael prayer as a deliverance prayer to rid any demon influence. There are many occult evil forces in the world, so call on Me to send you My angels to protect you from any evil attacks.”

    September 10, 2014
    Tuesday, September 9, 2014: (St. Peter Claver)
    Jesus said: “My people, in your world today, you have many judges and lawyers, but very little justice, and even more injustice in your settlements. Part of the reason for so much injustice, is the fraud, cheating, and payoffs for the corruption and political interference in your justice system. It is money and agreements outside of court that make a mockery of your justice system. Some criminals get light sentences, while others get years in jail. I had words about lawyers: (Luke 11:46) 'Woe to you lawyers also! because you load men with oppressive burdens and you yourselves with one of your fingers, do not touch the burdens.' In other words some lawyers take advantage of made-up laws to steal from the people, and charge exorbitant fees for so little work of their secretaries. You have some good lawyers and judges, but there are more bad and corrupt lawyers and judges. In the last judgment, I will judge these evil ones harshly for all of their injustices. Then all of their evil ways and actions will come to light for everyone to see, what was hidden in secret. Trust in Me for I will defend My faithful even against these evil ones, who try to persecute you, and even kill you.”

    ΑπάντησηΔιαγραφή